.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه " روزنامه قدس "

جعفر پناهي ممنوع الخروج شد؟
آينده- جعفر پناهي، کارگردان ايراني، چهارشنبه شب راهي پاريس بود که گذرنامه اش در فرودگاه بين المللي امام خميني ( ره ) تهران توقيف شد. جعفر پناهي به عنوان رئيس هيأت داوري جشنواره فيلم مونترل با شال سبز رنگ در جشنواره حضور يافت.

مولوي عبدالحميد: زندگي زير پرچم جمهوري اسلامي براي ما افتخار است
فارس- مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ما به خود افتخار مي کنيم که زير پرچم جمهوري اسلامي ايران زندگي کرده و با همه مردم زندگي مسالمت آميزي داريم.
وي تصريح کرد: به همه مسؤولان اعلام مي کنيم، فکر وهابيت در ذهن ما جايگاهي ندارد و ما حنفي و شافعي مذهب هستيم.

تکليف حسين درخشان کي روشن مي شود؟
الف- در آبان سال گذشته «حسين درخشان» وبلاگ نويس ايراني که از جرگه اپوزسيون و ضد انقلاب خارج شده بود، بازداشت شد. وي از آن زمان تاکنون در بازداشت موقت است.سبب تأسف اينکه وقتي رئيس جمهور خواستار رعايت عدالت درباره او و رکسانا صابري مي شوند، موضوع رکسانا که به هيچ چيزي اعتقاد نداشت و خانواده اش نيز هيچ عرقي نسبت به ايران نداشتند به سرعت حل مي شود ولي حسين درخشان با وجود خانواده شناخته شده و انقلابي، بايد بلاتکليف بماند. اين يعني اگر خانواده حسين، نجابت کردند و با احدي مصاحبه نکردند بايد مظلوم قرار بگيرند و کسي که جنجال بپا و براي نظام هزينه درست کرد، بايد مشکلش حل شود.

واردات گاو از آمريکا در راستاي سند چشم انداز
فارس- رئيس سازمان دامپزشکي کشور گفت: واردات تليسه گاو از آمريکا در راستاي افزايش توليد شير و اهداف سند چشم انداز در بخش توليد شير بوده است.
مجتبي نوروزي واردات 2271 رأس گاو از آمريکا را تأييد کرد و گفت: در راستاي رسيدن به اهداف سند چشم انداز که ايران بايد در توليد کشاورزي و دامداري رتبه اول منطقه را کسب کند، کشورهاي مختلفي از قاره آمريکا، اقيانوسيه، اروپا، آمريکا و آسيا مورد مطالعه قرار گرفتند که در نهايت، اين واردات از آمريکا انجام شد.

اعتراض مسلمانان انگليس به سفر سازنده « فتنه»
ايرنا- همزمان با ورود «گريت ويلدرز» نماينده افراط گراي ضد مسلمان پارلمان هلند و سازنده فيلم موهن «فتنه» به لندن، دهها نفر از مسلمانان انگليسي با تجمع در نزديکي پارلمان به اين سفر اعتراض کردند.

شهادت يک بسيجي به دست تروريستهاي پژاک
ايرنا- عوامل گروهک تروريستي پژاک پنج شنبه شب يک بسيجي 32 ساله را در روستاي دلزي شهرستان سلماس به شهادت رساندند.اين بسيجي که «خسرو پرورده» نام دارد ساعت 22 چهارشنبه شب با شليک 10 گلوله روبروي در خانه خود شهيد شد. اين شهيد چندين بار به مرگ تهديد شده بود.

شکايت استاد ايراني تبار دانشگاه اتاوا
خبرآنلاين - سايت ايرانتو نوشت: دکتر امير عطاران، استاد حقوق دانشگاه اتاوا از مقامات دولت فدرال کانادا، به دليل خودداري از تحويل تصاوير شکنجه زندانيان در افغانستان شکايت کرد.
عربستان يک مسجد ديگر شيعيان را بست
فردا- دولت عربستان دستور بستن يکي ديگر از مساجد شيعيان در شهر الدمام در شرق اين کشور را صادر کرد.به گزارش العالم دولت عربستان پيش از اين دستور بستن پنج مسجد شيعيان در شهر الخبر را صادر کرده بود.

شايعه استاندار شدنم کذب محض است
ايلنا- فاطمه آجرلو که در برخي اخبار از او به عنوان استاندار البرز ياد مي شود، اين شايعه را تکذيب کرد.
نماينده کرج گفت که وقتي استاني وجود ندارد، استاندار آن هم نمي تواند انتخاب شود.

سفير ايران در انگليس دستيار متکي شد
جهان- مهدي صفري که هم اکنون معاون اروپاي وزارت خارجه مي باشد به سمت دستيار ويژه منوچهر متکي، وزير خارجه انتخاب شده است.صفري که انتخابش به عنوان سفير ايران در لندن قطعي است تا پيش از رفتن به حوزه مأموريت خود در سمت دستيار ويژه وزير خارجه فعاليت مي کند و البته همچنان مسؤوليت نماينده ويژه ايران در امور درياي مازندران را نيز بر عهده دارد.

تلاش براي تحريک اصولگرايان عليه احمدي نژاد
ايرنا- حسين مرعشي، عضو حزب کارگزاران سازندگي در گفتگويي با يک هفته نامه تلاش کرده است، برخي از اصولگرايان از جمله توکلي، مطهري، باهنر و ناطق نوري را عليه احمدي نژاد تحريک کند.مرعشي به مصاحبه کننده هفته نامه مثلث گفته است: اصولگرايان هنوز فرصت دارند. با وجود اينکه به توکلي انتقاداتي دارم اما او و مطهري و امثال آنها در مجلس جزو اندک اصولگراياني هستند که پايبندي خود را به اصول نشان دادند. مماشات با احمدي نژاد به هيچ وجه با اصولگرايي سازگار نيست.مرعشي تصريح کرد: اصولگرايان بايد تکليف خود را با احمدي نژاد مشخص کنند. پس توکلي، مطهري، باهنر، ناطق نوري و جامعه روحانيت کجا هستند؟

فعاليت پليس مخفي ايران در آلمان؟
آريا - مسوولان آژانس ضد برانداز هامبورگ در آلمان روز پنجشنبه ادعا کرد که پليس مخفي ايران در خاک آلمان فعاليت مي کند و مخالفان تبعيدي ايراني را زير نظر دارد.
سفير ايران در آلمان اين خبر را تکذيب کرده است .

بازگشت انگليسي ها به اروندرود با مصوبه جديد پارلمان عراق
تابناک- سه ماه پس از آن که انگليسي ها از بندر بصره به سمت پايگاههاي خود در کويت عقب نشيني کردند، گزارشهاحکايت از آن دارد که نيروهاي ارتش انگليس، بار ديگر به اين استان و به آبراه راهبردي اروندرود باز مي گردند.مجلس عراق به تازگي مصوب کرده است، يکصد نظامي انگليسي در قالب برنامه آموزش عراقيها و پاسداري از ايستگاههاي صدور نفت وارد اين کشور شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.